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https://forum.acrobits.net/viewtopic.php?t=132


안녕 모두. I just discovered that Acrobits has had a forum of its own since October of 2016! 나는 Acrobits가 2016 년 10 월 이래로 자체 포럼을 가지고 있다는 것을 발견했습니다!

I recently made a post elsewhere, which clears up many common misconceptions about Groundwire, and I was asked by Acrobits to perhaps link to it from this forum too. 나는 최근 다른 곳에서 글을 작성했는데 Groundwire에 대한 많은 오해를 없애고 Acrobits가이 포럼에서도 아마 링크를 걸 것을 요청 받았다. But I thought I may as well copy the whole post over here instead! 하지만 나는 여기에 대신 전체 게시물을 복사 할 수도 있다고 생각했습니다! Here you go. 여기 있습니다. :-) :-)

This was in response to an old but prominent thread about Groundwire (and the ">>>" sections below are me quoting another poster): 이것은 Groundwire에 대한 오래되었지만 눈에 띄는 실에 대한 응답이었습니다 (그리고 아래의 ">>>"절은 다른 포스터를 인용 한 것입니다).

https://forums.macrumors.com/threads/gr ... t-24352988 https://forums.macrumors.com/threads/gr ... t-24352988

I hope this will be helpful to someone here too! 이 사람이 여기에 도움이되기를 바랍니다. :-) :-)

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Hey I'll just update this for 2017! 이봐, 2017 년에 이걸 갱신 할거야!

>>>Groundwire (version 1.4) is good: >>> Groundwire (버전 1.4)는 좋습니다 :
>>>* the keypad interface is nice, looks good, and works good >>> * 키패드 인터페이스가 좋고 좋아 보이며 잘 작동합니다.
>>>* many configuration options >>> * 많은 설정 옵션

True. 참된. It's the most advanced and configurable SIP client of them all. 가장 진보되고 구성 가능한 SIP 클라이언트입니다. And even consumers should buy Acrobits Groundwire instead of Acrobits Softphone. 심지어 소비자는 Acrobits Softphone 대신에 Acrobits Groundwire를 구입해야합니다. The extra enterprise-grade features in Groundwire are worth it even to consumers. Groundwire의 추가 엔터프라이즈 급 기능은 소비자에게도 가치가 있습니다. And you can trust that Groundwire will always be the better and more capable product of the two. Groundwire가 항상이 두 제품에서 더 우수하고 유능한 제품이라고 믿을 수 있습니다.

And it is the ONLY VoIP client for iOS which is built for reliable background push (the competition doesn't even have push at all because it requires extra infrastructure that others don't want to invest in). 그리고 안정적인 백그라운드 푸시를 위해 만들어진 IOS 전용 VoIP 클라이언트입니다 (다른 기업이 투자하고 싶지 않은 추가 인프라가 필요하기 때문에 경쟁이 전혀 이루어지지 않습니다). Their SIPIS PUSH system serves MILLIONS of customers with push-calls year in and year out, both consumers and enterprise users! SIPIS PUSH 시스템은 소비자 및 기업 사용자 모두에게 1 년 내내 푸시 콜을하는 수백만 명의 고객에게 서비스를 제공합니다. Incredible. 놀랄 만한.


>>>Groundwire is not so good: >>> 접지선이 그리 좋지 않습니다.
>>>* the app doesn't automatically start when the iphone/ipod device starts >>> * iphone / ipod 장치가 시작될 때 앱이 자동으로 시작되지 않습니다.

Not needed. 필요하지 않습니다. Groundwire uses PUSH for all incoming calls, even if the app isn't running. 응용 프로그램이 실행되고 있지 않더라도 Groundwire는 모든 수신 전화에 대해 PUSH를 사용합니다.

And you don't even need to constantly open the app to "keep your SIPIS PUSH registration alive", because they do that via periodic background pushes which just tells your iOS device to invisibly and briefly wake up Groundwire (even if it's shut down) so that it can answer the "are you still alive?" 또한 iOS 기기에 눈에 보이지 않게 잠시 동안 Groundwire를 알려주는 정기적 인 백그라운드 푸시를 통해 앱을 계속 실행하기 때문에 앱을 계속해서 열지 않아도됩니다 (종료 된 경우에도). 그래서 그것은 "당신은 아직 살아 있습니까?"라고 대답 할 수 있습니다. background-pushed "keepalive ping". 백그라운드 푸시 "keepalive ping". That's how SIPIS knows if your phone is still alive and able to take calls, even if Groundwire itself is not running. 접지기 자체가 작동하지 않아도 SIPIS가 휴대 전화가 여전히 작동 중이며 전화를받을 수 있는지 여부를 알고있는 방법입니다.

Their SIPIS server has a very long registration lease for every client, and it constantly renews them in the background via background push to check if your device still has Groundwire installed (I forgot the frequency but I think it's checked once every 10 days, and if your device doesn't answer that check, it starts sending them more and more frequently until the SIPIS registration expires). SIPIS 서버는 모든 클라이언트에 대해 매우 긴 등록 기간을 가지고 있으며 백그라운드 푸시를 통해 백그라운드에서 지속적으로 갱신하여 장치에 Groundwire가 설치되어 있는지 확인합니다 (주파수를 잊어 버렸지 만 10 일에 한 번씩 장치가 해당 확인에 응답하지 않으면 SIPIS 등록이 만료 될 때까지 점점 더 자주 보내기 시작합니다. So people DON'T have to worry even if they don't open Groundwire for MONTHS. 따라서 사람들은 MONTHS를 위해 Groundwire를 열지 않아도 걱정할 필요가 없습니다. Their SIPIS PUSH server will stay registered and invisibly kept-alive to your number so that you'll still get an INSTANT push as soon as someone calls, as reliably as always! SIPIS PUSH 서버는 등록 된 상태로 유지되며 사용자 번호에 보이지 않게 보관되므로 항상 전화를받는 즉시 즉시 안정된 서비스를받을 수 있습니다. :) :)

The only way to become unregistered from SIPIS (and miss calls) is to literally uninstall Groundwire so that it no longer answers the background "keepalive" push checks from SIPIS. SIPIS에서 등록이 해제되는 유일한 방법은 문자 그대로 Groundwire를 제거하여 더 이상 SIPIS의 백그라운드 "keepalive"푸시 수표에 응답하지 않는 것입니다. Alternatively, just disable Push in Groundwire, of course, which instantly clears you from SIPIS. 또는, Groundwire에서 Push를 비활성화하십시오. SIPIS에서 즉시 지울 수 있습니다. But only a fool would want to unregister from SIPIS. 그러나 바보 만이 SIPIS에서 등록을 취소하고 싶어합니다. ;-) ;-)


>>>* it misses roughly 30-60% of inbound calls (in double NAT enviroments) >>> * 인바운드 통화의 약 30-60 %를 놓친다 (이중 NAT 환경에서)

There are zero missed calls for me. 나를위한 부재중 전화가 없습니다. But push takes anywhere from 0.5 to 5 seconds before the phone rings. 그러나 푸시 버튼을 누르기 전에 0.5 ~ 5 초가 소요됩니다. If Apple's push notifications have recently been used on the device it takes 0.5 seconds. Apple의 푸시 알림이 기기에서 최근에 사용 된 경우 0.5 초가 걸립니다. If the device has been inactive in the pocket for a while Apple seems to go into "low power sleep mode" for push so it takes 5 seconds. 장치가 잠시 동안 포켓에서 비활성 상태 인 경우 Apple은 푸시를 위해 "절전 모드"로 전환되는 것으로 보이므로 5 초가 소요됩니다.

Also note that NAT issues are up to the provider to solve, not Groundwire. 또한 NAT 문제는 Groundwire가 아니라 해결할 공급자에게 달려 있다는 점에 유의하십시오. The app offers about 20 different options to configure to work perfectly with any provider. 이 앱은 모든 제공 업체와 완벽하게 작동하도록 구성 할 수있는 약 20 가지 옵션을 제공합니다. The servers on many providers aren't very well configured on the server-side, and won't understand when THEY should proxy audio and other things, but Groundwire has TONS of options to make it work even with badly configured providers! 많은 공급 업체의 서버는 서버 측에서 제대로 구성되지 않았기 때문에 오디오 및 기타 사항을 프록시해야 할 때를 이해하지 못합니다. 그러나 Groundwire는 잘못 구성된 공급자와도 작동하도록 옵션을 제공합니다!

Most providers work with the default options out of the box. 대부분의 공급자는 기본적으로 기본 옵션을 사용합니다.

Some need you to set "NAT Traversal" to "STUN" instead of "Auto", if you only get one-way audio whenever someone calls you and the app is in the background/quit. 누군가는 누군가가 당신에게 전화를 걸고 응용 프로그램이 백그라운드 / 종료 상태 일 때 단방향 오디오 만 얻으면 "NAT Traversal"을 "Auto"대신 "STUN"으로 설정해야합니다.

The proper settings to use in Groundwire to solve various common PROVIDER-CAUSED audio issues are here: Groundwire에서 다양한 PROVIDER-CAUSED 오디오 문제를 해결하기위한 적절한 설정은 다음과 같습니다.

https://www.acrobits.net/hesk/knowledge ... ?article=6 https://www.acrobits.net/hesk/knowledge ...? article = 6


>>>* there is no option to re-register accounts that have failures (you need to make a change in the settings to force a manual re-register command) >>> * 실패한 계정을 다시 등록 할 수있는 옵션이 없습니다 (수동 재 등록 명령을 강제 실행하려면 설정을 변경해야 함)

I have no idea what you mean here. 나는 당신이 여기서 무엇을 의미하는지 전혀 모른다. But my Groundwire shows a green outline around the provider's name in the top left of the GUI when it's successfully registered. 그러나 Groundwire가 성공적으로 등록되면 GUI의 왼쪽 상단에 공급자 이름 주변에 녹색 윤곽선이 표시됩니다. If it fails to register it shows a red outline AND retries automatically, over and over, until it succeeds. 등록에 실패하면 빨간색 개요가 표시되고 성공할 때까지 자동으로 다시 시도됩니다.

Failures to register only happen when my VoIP provider is down, which is ultra rare and has nothing to do with Groundwire. 등록 실패는 내 VoIP 공급자가 다운되었을 때 발생합니다. 이는 매우 드물며 Groundwire와는 관련이 없습니다.


>>>* UPnP to open ports in NAT routers is not supported >>> * NAT 라우터에서 포트를 여는 UPnP는 지원되지 않습니다.

And for good reason! 그리고 좋은 이유! Groundwire doesn't use support UPnP or NAT-PMP for automatic port mapping. Groundwire는 자동 포트 매핑을 위해 UPnP 또는 NAT-PMP를 지원하지 않습니다. Instead, the app relies on the provider detecting you as being behind NAT, so that the provider proxies (and optionally transcodes) all media streams. 대신, 응용 프로그램은 공급자가 NAT 뒤를 감지하여 공급자가 모든 미디어 스트림을 프록시 (및 선택적으로 트랜스 코딩)하도록합니다. That way there's no need to open any incoming ports whatsoever. 그렇게하면 들어오는 포트를 열 필요가 없습니다. That's the proper way to do it. 그것이 올바른 방법입니다.

It gives the least amount of problems, and also means that your incoming and outgoing calls will support transcoding via the proxy which in turn means that your device can use ANY audio codec your provider supports - such as ultra-efficient ones like Opus / iLBC / GSM on 3G networks, instead of being forced to use the bandwidth-wasting G711 (which is a VERY heavy bandwidth, nearly uncompressed codec, but that's the only codec supported by MOST incoming PSTN trunks, so you NEED your provider to do proxying for you if you want incoming calls to use another more efficient audio codec!). 또한 문제가 가장 적으며, 수신 및 발신 통화가 프록시를 통한 코드 변환을 지원한다는 것을 의미합니다. 즉, Opus / iLBC / GSM은 3G 네트워크에서 대역폭 낭비 G711 (매우 무거운 대역폭, 거의 압축되지 않은 코덱)을 사용해야하지만 대신 들어오는 PSTN 트렁크가 지원하는 유일한 코덱이므로 공급자가 사용자 대신 프록시를 수행해야합니다 걸려 오는 전화가 다른보다 효율적인 오디오 코덱을 사용하도록하려면!).

If you really want to do firewall port mapping, then your goal is obviously to appear like you aren't behind NAT. 방화벽 포트 매핑을 정말로 원한다면 NAT 뒤에 있지 않은 것처럼 보이는 것이 분명합니다. In that case, you will lose out on the ability to use anything except G711 for incoming calls. 이 경우 들어오는 호출에 G711 이외의 것을 사용하는 기능이 없어집니다. Because then the incoming PSTN trunk will be connecting directly to your phone and will only be able to negotiate audio codecs supported by the trunk. 왜냐하면 들어오는 PSTN 트렁크는 전화기에 직접 연결되기 때문에 트렁크가 지원하는 오디오 코덱 만 협상 할 수 있기 때문입니다. Usually that means ONLY G.711a/u and G.729. 보통 G.711a / u와 G.729 만 의미합니다.

If you truly want all the hassle and downsides and risks of the phone trunks connecting directly to your phone instead of properly proxying/transcoding via your VoIP provider, then sure, go ahead and manually open ports in your router. VoIP 공급자를 통해 올바르게 프록시 / 트랜스 코딩하지 않고 전화기에 직접 연결하는 전화 트렁크의 모든 번거 로움과 부작용과 위험을 진정으로 원한다면 라우터에서 수동으로 포트를 열어보십시오. In that case I suggest opening at least 5 RTP ports in the 10000+ port range, as well as your SIP messaging port, setting a static IP for your phone in your router, setting Groundwire's advanced "Hacks" settings section to only use those ports, and setting "Push: Simulate NAT" to Off, and "NAT Traversal: Discover Global IP" to External (both of those settings relate to SIP messaging and how it appears to your VoIP provider). 이 경우 10000+ 포트 범위에서 최소한 5 개의 RTP 포트를 열고 SIP 메시징 포트를 열고 라우터에있는 전화기의 고정 IP를 설정하고 Groundwire의 고급 "해킹"설정 섹션을 해당 포트만 사용하도록 설정하는 것이 좋습니다 "Push : NAT 시뮬레이션"을 Off로 설정하고 "NAT Traversal : Discover Global IP"를 External로 설정합니다 (SIP 메시징 관련 설정과 VoIP 공급자에게 나타나는 설정). You may also need to enable STUN instead of Auto (STUN is a way of detecting your external IP when you are behind a router). 자동 대신 STUN을 활성화해야 할 수도 있습니다 (STUN은 라우터를 사용할 때 외부 IP를 감지하는 방법입니다). This complicated setup will mean that your VoIP provider sees your SIP messaging as external internet traffic, and sees your registration and RTP audio ports using an external IP. 이 복잡한 설정은 VoIP 공급자가 SIP 메시징을 외부 인터넷 트래픽으로보고 외부 IP를 사용하여 등록 및 RTP 오디오 포트를 확인합니다. And then, *IF* and only *IF* your provider *actually* allows non-proxied traffic (MOST will ALWAYS do proxying anyway), *THEN* you will get a direct incoming call from the PSTN trunk. 그리고 나서 * IF *와 * IF * 제공자 *가 실제로 프록시가 아닌 트래픽을 허용합니다. (MOST는 항상 프록 싱을 수행합니다.) * 그러면 PSTN 트렁크에서 직접 수신 전화가 걸립니다. But those direct calls don't support good audio codecs, and they have tons of risks of dropping the call or never connecting. 하지만 직접 통화는 좋은 오디오 코덱을 지원하지 않으며 전화를 끊거나 연결하지 않을 위험이 큽니다. It's MUCH better to let your VoIP provider proxy (and optionally transcode too) all audio. VoIP 공급자가 모든 오디오를 프록시 (및 선택적으로 트랜스 코드)하도록하는 것이 좋습니다.

So in short; 그래서 짧게; No, you don't want Groundwire to open any firewall ports. 아니요, Groundwire에서 방화벽 포트를 열지 않기를 원합니다. And you shouldn't do that yourself either. 그리고 너 자신도 그렇게해서는 안된다.

Let your provider do audio proxying, so that you don't have to open ANY incoming firewall ports. 당신의 프로 바이더가 오디오 프록 싱을 할 수있게하여 들어오는 방화벽 포트를 열 필요가 없습니다. Most providers do that by default and you can't even get around it with most providers. 대부분의 제공 업체는 기본적으로 그렇게하며 대부분의 제공 업체와 함께 할 수는 없습니다. Because proxying is the right choice for pretty much 100% of all people. 프록시는 모든 사람의 거의 100 %에게 올바른 선택이기 때문에. Having a direct incoming connection from a PSTN trunk is just begging for tons of trouble. PSTN 트렁크에서 직접 들어오는 연결을 갖는 것은 막대한 문제를 야기하고 있습니다.


>>>* when not using Push notifications and having stun enabled, having keepalives enabled, and keep the app always on, still a lot of calls are missed in NAT enviroments >>> * 푸시 알림을 사용하지 않고 기절을 사용하도록 설정하고 Keepalives를 사용하도록 설정하고 앱을 항상 켜 놓으면 NAT 환경에서 많은 통화가 누락됩니다.

As Steve Jobs would say: "You're holding it wrong". 스티브 잡스 (Steve Jobs)는 "당신이 잘못 잡고있다"고 말할 것입니다. ;-) Read the above paragraph. ;-) 위 단락을 읽으십시오. It's a bad idea to let your phone be the SIP messager, because obviously it will miss calls then. 분명히 전화를 놓치기 때문에 전화기를 SIP 메신저로 사용하는 것은 좋지 않습니다. Because iOS itself does **NOT** let "backgrounded" apps run 24/7. iOS 자체가 ** "**"백그라운드 앱을 24 시간 연중 무휴로 운영하도록 허용하지 않기 때문에. It slows them down. 속도가 느려집니다. And the more inactive/backgrounded they become, the less frequently it can keep alive its network connection to the SIP protocol. 그리고 더 비활성 / 백그라운드로 될수록 SIP 프로토콜에 대한 네트워크 연결을 유지할 수있는 빈도는 줄어 듭니다.

That's why PUSH is faaaar better. 그것이 PUSH가 더 나은 이유입니다. It lets a real 24/7 internet server handle all SIP protocol traffic (the "incoming call!" notifications). 진정한 24/7 인터넷 서버가 모든 SIP 프로토콜 트래픽 ( "수신 전화!"알림)을 처리 할 수 ​​있습니다. And your device just needs to be woken up by a simple, reliable, power-efficient push message, which all Apple devices support perfectly! 또한 모든 Apple 장치가 완벽하게 지원하는 간단하고 안정적이며 전력 효율적인 푸시 메시지로 장치를 깨울 필요가 있습니다!


>>>* it lacks a private push server option (supplying sensitive data to third parties is not an option in many business environments) >>> * 개인용 푸시 서버 옵션이 부족합니다 (타사에 중요한 데이터를 제공하는 것은 많은 비즈니스 환경에서 옵션이 아닙니다)

Maybe that was true in 2010? 어쩌면 그것은 2010 년에 사실일까요? It's not true since 2013. 2013 년 이래 사실이 아닙니다.

Acrobits provides the SIPIS server binaries so that you can set it up on any server you want to. Acrobits는 SIPIS 서버 바이너리를 제공하므로 원하는 서버에서 설정할 수 있습니다. For a 100% private PUSH notification network for business environments. 비즈니스 환경을위한 100 % 개인용 PUSH 알림 네트워크 용.

https://doc.acrobits.net/sipis/installation.html https://doc.acrobits.net/sipis/installation.html

But note that you need huge expertise to set that up (Linux nerds like myself), and you need to be hooked up to Apple's push notification system via your own API key from Apple. 그러나 당신이 그것을 설정하기 위해서는 엄청난 전문 지식이 필요하며 (리눅스와 같은), Apple의 API 키를 통해 Apple의 알림 시스템에 연결해야합니다.

Also note that Acrobits SIPIS, the default choice used for all PUSH in Groundwire when no custom server is used, has NEVER been hacked in all these years! 또한 사용자 지정 서버를 사용하지 않을 때 Groundwire의 모든 PUSH에 사용되는 기본 선택 인 Acrobits SIPIS는 절대로 해킹 당하지 않았습니다! I trust it with all of my numbers from multiple VoIP providers around the world! 전 세계의 여러 VoIP 제공 업체가 제공하는 모든 전화 번호를 믿습니다! And so do TENS OF MILLIONS of other people! 그리고 수십억 명의 사람들이 그렇게합니다!


>>>* G.729 needs an awkward in app store purchase, combinate groundwire + all codecs in bundle, to save business purchasers time and hassle >>> * G.729는 앱 스토어 구매에 서툴고, 번들로 된 모든 코덱을 결합하여 비즈니스 구매자의 시간과 번거 로움을 덜어줍니다.

Idiotic idea. 멍청한 생각. G.729 is a very expensive codec which would raise the price of the app by $10 permanently if it was to always be included. G.729는 항상 값 비싼 코덱으로, 앱을 항상 포함 시키려면 앱 가격을 $ 10만큼 올릴 수 있습니다.

Acrobits are not the ones deciding the price. 곡예사는 가격을 결정하는 사람이 아닙니다. They didn't arbitrarily say "hey, it would be fun to make customers pay for G.729 separately!". 그들은 임의로 "이봐, 고객이 G.729를 따로 지불하게하는 것이 재미있을거야!"라고 말하지 않았습니다. That's a price set by G.729's patent owners. 이는 G.729의 특허 소유자가 설정 한 가격입니다. They license the codec to you, the user. 그들은 코덱을 사용자 (사용자)에게 라이센스합니다.

ANY phone app that gives you G.729 bundled for FREE is committing piracy and a patent violation. 무료로 번들로 제공되는 G.729를 제공하는 모든 휴대 전화 앱은 저작권 침해와 특허 침해를 저지르고 있습니다. So Groundwire cannot give it out for free, sorry. 그래서 Groundwire는 무료로 제공 할 수 없습니다. 죄송합니다.

It's also a terrible codec anyway. 어쨌든 끔찍한 코덱이기도합니다. G.729 is ONLY meant to be a low-bandwidth codec and is meant for corporate intranets with perfectly reliable Ethernet traffic. G.729는 대역폭이 낮은 코덱 전용으로, 완벽하게 안정적인 이더넷 트래픽을 제공하는 기업 인트라넷을위한 것입니다. It has terrible jitter and latency tolerance, and is NOT meant for unstable networks (such as mobile 3G/4G networks). 지터와 레이턴시 허용 오차가 끔직하며 불안정한 네트워크 (예 : 모바일 3G / 4G 네트워크)가 아닙니다.

For 3G/4G, you need a codec built for unstable networks and their high packet loss/jitter/latency. 3G / 4G의 경우 불안정한 네트워크 및 높은 패킷 손실 / 지터 / 대기 시간을 위해 제작 된 코덱이 필요합니다. The best codecs for that include Opus, SILK, iLBC, Speex, and GSM, in that order. 이를위한 최상의 코덱으로는 Opus, SILK, iLBC, Speex 및 GSM이 있습니다. The best of them all is Opus, but MOST providers only support GSM (which as the name implies unsurprisingly sounds like a cellphone call quality-wise). 그들 중 최고는 모두 Opus이지만, MOST 제공 업체는 GSM을 지원합니다 (이름에서 알 수 있듯이 휴대폰의 품질이 현저히 떨어지는 것은 당연합니다).

Unfortunately, some providers only support G711a/u and G729, in which case you have no choice to use any better codecs. 유감스럽게도 일부 제공 업체는 G711a / u 및 G729 만 지원하므로 더 나은 코덱을 사용할 수 없습니다. In that case, G729 is definitely better (than G711) since it needs lower bandwidth, which is always important on 3G/4G. 이 경우 G729는 3G / 4G에서 항상 중요한 낮은 대역폭이 필요하기 때문에 G711보다 확실히 좋습니다. But it's still a terrible codec on 3G. 그러나 여전히 3G에서 끔찍한 코덱입니다. Ugh. 응. It's one of the most misunderstood and misused codecs ever made. 그것은 가장 오해와 오용 코덱 중 하나입니다.


>>>* account balance is not shown for most VoIP providers (among them Betamax/Dellmont) >>> * 계정 잔액은 대부분의 VoIP 제공 업체에 표시되지 않습니다 (그 중 Betamax / Dellmont)

That's 100% up to the VoIP provider to fix. 그것은 VoIP 공급자가 해결할 수있는 최대 100 %입니다. Has NOTHING to do with Groundwire. Groundwire와는 아무런 관련이 없습니다.

The provider is the one that MUST send a SIP message with "account balance" details in it. 공급자는 "계좌 잔고"세부 정보가 포함 된 SIP 메시지를 반드시 보내야합니다. If the provider doesn't send that, Groundwire doesn't show anything. 공급자가 보내지 않으면 Groundwire에 아무 것도 표시되지 않습니다. If the provider sends that, Groundwire shows it! 만약 공급자가 그것을 보내면 Groundwire가 그것을 보여줍니다!

If your provider does NOT support account balance (like yours don't), you can still go into "Web Services" for your account in Groundwire and configure a URL for a "Custom Balance Checker", which you can point to a script on your own server, which uses an API/login to query your provider about your balance, if your provider itself doesn't support giving out balance to Groundwire over SIP messaging. 귀하의 공급자가 계정 잔액을 지원하지 않는 경우 (귀하의 계정과 달리) 귀하는 Groundwire에서 귀하의 계정에 대한 "웹 서비스"를 계속 방문하고 "사용자 정의 잔액 검사기"에 대한 URL을 구성 할 수 있습니다. 자신의 서버. API / 로그인을 사용하여 공급자에게 잔액을 문의합니다. 공급자가 SIP 메시징을 통한 Groundwire에 균형을 유지할 수없는 경우.

I did exactly that for a great provider whose SIP messaging server has NOTHING to do with their billing server and hence their SIP server has NO IDEA what my "balance" is. SIP 메시징 서버가 요금 청구 서버와 관련이 없으므로 SIP 서버에 내 "균형"이 무엇인지 알려주지 않은 훌륭한 공급자에게 정확히 한 것입니다. So I wrote a script and hosted it on my own server, which queries my provider's API to check my balance, and returns the answer in Acrobits format. 그래서 스크립트를 작성하고 내 서버에서 호스팅하여 내 공급자의 API를 쿼리하여 내 잔액을 확인하고 응답을 Acrobits 형식으로 반환합니다. Then I set that as my "Custom Balance Checker" URL in my account in Groundwire. 그런 다음 Groundwire의 내 계정에있는 "Custom Balance Checker"URL로 설정했습니다. And voila, I see my balance. 그리고, 나는 균형을 찾았습니다. All thanks to Groundwire. Groundwire 덕분에. NOT thanks to my provider (which didn't provide that info via the standardized SIP method!). 공급자 (표준화 된 SIP 방법을 통해 정보를 제공하지 않았 음)에게 감사드립니다.

Here's the documentation I used as reference when making my balance checker script. 다음은 잔액 검사기 스크립트를 만들 때 참조로 사용한 설명서입니다. It explains the XML format that Groundwire needs your custom script to return: https://www.acrobits.net/hesk/knowledge ... article=70 Groundwire가 반환 할 사용자 지정 스크립트가 필요한 XML 형식을 설명합니다. https://www.acrobits.net/hesk/knowledge ... article = 70

Actually writing a script which retrieves the balance from your provider and outputs the result in that XML format is up to you. 실제로 공급자로부터 잔액을 가져 와서 XML 형식으로 결과를 출력하는 스크립트를 작성하는 것은 당신에게 달려 있습니다. The method differs at all providers. 이 방법은 모든 제공자마다 다릅니다. Good ones have APIs that let you use an API key to query them. 좋은 API에는 API 키를 사용하여 쿼리 할 수있는 API가 있습니다. Then you just write a script (and host it somewhere) which queries your provider's API and outputs the proper XML for Groundwire. 그런 다음 공급자의 API를 쿼리하고 Groundwire에 적합한 XML을 출력하는 스크립트 (그리고 어딘가에 호스트)를 작성하면됩니다.


>>>* removing old registration bugs: when changing settings and registrations fail, not all old registrations were removed. >>> * 오래된 등록 버그 제거 : 설정 및 등록 변경이 실패 할 때 모든 이전 등록이 제거되지 않았습니다. (Found this after receiving a maximum of 4 registrations per IP error message) (IP 오류 메시지 당 최대 4 개의 등록을받은 후 발견 됨)

I have no idea what this is but it's definitely fixed by now because I've never seen it. 나는 이것이 무엇인지는 모르지만, 결코 본 적이 없기 때문에 지금까지 확실히 고쳐졌습니다. Various small bugs have always been quickly fixed by Acrobits. Acrobits는 다양한 버그를 신속하게 수정했습니다. I'm very happy with Groundwire. 나는 Groundwire에 매우 만족합니다. They've got an incredible work ethic and are very organized and constantly improve their product. 그들은 놀라운 직업 윤리 의식을 가지고 있으며 매우 조직적으로 꾸준히 제품을 개선하고 있습니다. If there's a problem, write to their helpdesk, and you'll get professional and detailed replies, and if it's a bug it will be quickly taken care of. 문제가있는 경우 헬프 데스크에 문의하면 전문가적이고 자세한 답장을 얻을 수 있으며 버그 일 경우 신속하게 처리 할 수 ​​있습니다. They are fantastic! 그들은 환상적이다! :) :)


>>>* no ability to sent the log file to yourself >>> * 로그 파일을 자신에게 보낸 기능 없음

I just press the "Copy All" button to copy the whole log file, and then I paste it in Apple Mail and send it to myself. "Copy All"버튼을 눌러 전체 로그 파일을 복사 한 다음 Apple Mail에 붙여넣고 직접 보냅니다.

Overall, Groundwire is a marvel of engineering and is the most advanced VoIP softphone in the world. 전반적으로, Groundwire는 엔지니어링의 놀라운 부분이며 세계에서 가장 진보 된 VoIP 소프트 폰입니다. Its deep configurability, extensive features and perfect PUSH notifications puts it FAR above the competition. 그것의 깊은 configurability, 광대 한 특징 및 완벽한 PUSH 통보는 경쟁의 위 아주 멀리 그것을 둔다. I love it! 나는 그것을 좋아한다! Any issues people experience are almost always due to your VoIP provider. 사람들이 경험하는 모든 문제는 거의 항상 귀하의 VoIP 제공 업체 때문입니다. For instance, mine required me to use STUN lookup to give my provider my external IP, otherwise I had no incoming audio. 예를 들어, 제 회사는 내 제공자에게 내 외부 IP를 제공하기 위해 STUN 조회를 사용해야했습니다. 그렇지 않으면 들어오는 오디오가 없었습니다.

Using softphones with VoIP providers is always a "you're on your own" territory only meant for people with some technical skill. VoIP 공급자와 함께 소프트 폰을 사용하는 것은 기술적 인면에서 항상 "자신의 영역에 있습니다"라는 말입니다. There's often small quirks with each different provider and their personal server behaviors. 종종 서로 다른 공급자와 개인 서버 동작에 작은 단점이 있습니다.

A layman may scream "Groundwire sucks!". 평신도는 "Groundwire sucks!"라고 외칠 것입니다. But the truth is that MY provider is the one that "sucks". 그러나 진실은 나의 공급자가 "짜증나는"공급자라는 것입니다. Their NAT detection of automatic media proxying is broken. 자동 미디어 프록시의 NAT 감지 기능이 손상되었습니다. But by enabling STUN in Groundwire to find my phone's external IP, my provider's poor system is finally able to detect that I am behind a NAT firewall and starts proxying audio for me. 그러나 Groundwire의 STUN을 사용하여 휴대 전화의 외부 IP를 찾으면 공급자의 가난한 시스템이 결국 NAT 방화벽 뒤에 있으며 오디오를 프록시로 전송하기 시작합니다. So that I get two-way audio. 그래서 양방향 오디오를 얻을 수 있습니다. And that's all thanks to Groundwire offering both a free STUN server and the option to use it! Groundwire 덕분에 무료 STUN 서버와 옵션을 모두 사용할 수 있습니다! If they hadn't offered that, I'd have to change to a BETTER VoIP provider which doesn't need such workarounds. 그들이 제공하지 않았다면, 나는 그러한 대안을 필요로하지 않는 더 나은 VoIP 공급자로 변경해야 할 것입니다. Groundwire has tons of features that lets it solve 99% of all PROVIDER-caused problems! Groundwire에는 PROVIDER로 인해 발생하는 모든 문제 중 99 %를 해결할 수있는 다양한 기능이 있습니다! ;-) ;-)

The truth is that most providers are going to work with the default settings in Groundwire. 진실은 대부분의 제공 업체가 Groundwire의 기본 설정을 사용하려고한다는 것입니다. If they don't, it's actually the provider's fault. 그렇지 않으면 실제로 공급자의 잘못입니다. But that's why Groundwire has developed TONS of settings over the years, to let you tweak it to work with badly configured providers too (and there are many of those, since VoIP servers are so complex to configure and not all providers do it right). 그렇기 때문에 Groundwire는 수년 동안 TONS 설정을 개발하여 VoIP 공급자가 구성이 복잡하고 모든 공급자가 올바르게하지 못하기 때문에 잘못 설정된 공급자와 함께 작동하도록 조정할 수 있습니다. :) :)

I've been through testing every free VoIP (SIP) client for iOS, and all noteworthy paid ones, and Groundwire is so far above the competition that I wouldn't recommend anything else to anyone. iOS 용 무료 VoIP (SIP) 클라이언트와 주목할만한 모든 유료 서비스를 테스트 해본 결과, Groundwire는 경쟁 제품보다 훨씬 뛰어나므로 다른 사람에게 추천하지 않을 것입니다. It's the most powerful and most configurable client of all, and I'm incredibly happy with it! 그것은 가장 강력하고 구성 가능한 모든 클라이언트이며, 나는 그것에 매우 행복합니다! They have even graciously added features that I needed, such as the ability to display the cost (rate) of calls in the Groundwire GUI (via its new "Custom Rate Checker" Web Service feature)! 그들은 Groundwire GUI (새로운 "Custom Rate Checker"웹 서비스 기능을 통해)에서 전화 비용 (요금)을 표시하는 기능과 같이 내가 필요한 기능을 우아하게 추가했습니다! :) :)

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